Strokovne publikacije
Psihologija za učitelje
Avtor: red.prof.dr. Drago Žagar
Delo daje pregled najpomembnejših psiholoških tem, ki jih morajo poznati učitelji, da lahko pri svojem delu z učenci ali dijaki upoštevajo tako posebnosti razvojnih stopenj kot tudi značilnosti procesov učenja in poučevanja.
Iz recenzije izr. prof. dr. Cvetke Razdevšek Pučko, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani:
»Besedilo je pisano v strokovnem, a razumljivem jeziku, je teoretično utemeljeno, vendar dovolj praktično naravnano, da ga bodo lahko uporabljali študenti pedagoških programov, udeleženci programa pedagoško-andragoškega izpopolnjevanja, pa tudi učitelji v praksi. Učbenik daje pregled in sistemizacijo psiholoških pojmov, informira, daje primere, a ne receptov, ne zapoveduje, ampak pušča možnost izbire, priporoča in opozarja …«
30 let Centra za pedagoško izobraževanje
30 let Centra za pedagoško izobraževanje
Uredništvo: Urška Gruden, Mihaela Hojker, Lea Avguštin
Zbornik Sistemske rešitve
V okviru projekta Partnerstvo fakultet in šol 2006 in 2007 smo na Filozofski fakulteti 1. 6. 2007 organizirali posvet z mednarodno udeležbo z naslovom Sistemske rešitve sodelovanja mentorjev v izobraževanju bodočih učiteljev, ki se ga je udeležilo 52 strokovnjakov, ki izobražujejo učitelje, iz vseh treh slovenskih univerz (Univerza v Ljubljani, Univerza v Mariboru, Univerza v Kopru) ter predstavnice Ministrstva za šolstvo in šport. V želji, da bi dragocene informacije o sistemskih rešitvah, ki so jih predstavili vabljeni predavatelji in rezultati razprave na posvetu dosegli čim večji del zainteresirane javnosti, smo prispevke in zaključke razprav zbrali v pričujočem zborniku prispevkov s posveta.
Mentorstvo in profesionalna rast učiteljev
Publikacija Mentorstvo in profesionalna rast učiteljev smo izdali v okviru projekta Partnerstvo fakultet in šol v letih 2006 in 2007.
Učbenik je plod sodelovanja in partnerstva na različnih nivojih – učiteljev mentorjev iz partnerskih šol, ki so se udeležili seminarjev, učiteljev učiteljev iz fakultet, ki so seminarje vodili in vseh, ki smo se v projektu Partnerstvo fakultet in šol učili drug od drugega. Upamo, da bo koristen pripomoček vsem, ki ga bodo vzeli v roke.
Teorija in praksa v izobraževanju učiteljev
odgovorna urednica: Cirila Peklaj
Skupinsko delo in aktiven študij
avtorici: dr. Melita Puklek Levpušček in ddr. Barica Marentič Požarnik
Preverjanje in ocenjevanje za uspešnejši študij
avtorici: red. prof. ddr. Barica Marentič Požarnik in doc. dr. Cirila Peklaj
Visokošolski pouk - malo drugače
uredila: red. prof. ddr. Barica Marentič Požarnik s sodelavci
Konstruktivizem v šoli in izobraževanje učiteljev – povzetki prispevkov
uredila: red. prof. ddr. Barica Marentič Požarnik
Izbrana poglavja iz didaktike
avtorica: izr. prof. dr. Ana Tomić
Center za pedagoško izobraževanje – 25 let
uredili: red. prof. ddr. Barica Marentič Požarnik in Renata Kranjčec
Konstruktivizem v šoli in izobraževanje učiteljev (zbornik prispevkov)
uredila: red. prof. ddr. Barica Marentič Požarnik